בעת דחיית קידום בעבודה

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

מנקודת המבט שלי מילת המפתח שיש לשקול במקרים אלה הוא זה של וההסתגלות שלהן, אם העלייה גדל פארווערטס אותו!, אבל…: הטוב ביותר החוצה הטנגנס!… או, אם זה בלתי אפשרי, בסדר, אבל אמצא עבודה אחרת יותר מהר ככל האפשר… ישנם מבצעים הורעלתי יש התקדמות לרוחב…, ישנם נראה, אקח אותך אל נתיב מת. לאחרים להוביל לכישלון על ידי שאלת דברים בלתי אפשריים, או לא לתת לך את המשאבים הנדרשים, רבים יש לא היה מבוים או משכורת גדולה יותר ולא אמיתי זיהוי… היא לא לדחות קידום כי רוצים ודאות, של אמצעי ייצור, אנושי, כלכלי, ומוחלט פיננסיים, בטיחות, אינטליגנטי, יודע כי זה אינו קיים, הצלחה רק להיות remunerated אם הוא התנהג ומתנהג בעתיד, סיכון, אבל כי הסיכון הוא הכרחי להעריך מה רחוק בצורה אנושית, על ידי חוויות השוואתי במיוחד השכל הישראפשרי.

מה שבטוח זה, למי היא מציעה עלייה, דחייה שלנו יוצרת אחת התסכול, שבו אנחנו חייבים כיול טוב במצב העתידי שלנו. לפני קידום שעליך לדעת אם ההצעה באה כתוצאה של הצלחה סטטיסטית מצידנו, שבו במקרה זה מה שחיפשנו, דוחה אותו יהיה מאבדת הזדמנות זה לא כלל מחזיר, אחרת אנחנו לא בדיוק מאז אנו מציעים, אבל אלא אם כן זה עמדה זה מקרב אותנו יותר אל המטרה האולטימטיבית שלנו, במקרה הזה אנחנו גם חייבים לקבל, או במקום זאת הוא משהו בלתי צפוי, עקבי ב קשר כדי ללמוד, והניסיון שלנו הזמן המוקדש במקצועה, אשר אמור לגרום לנו לפקפק כאשר פחות, ישנם מבצעים המוצעים כי אין אף אחד הכי מתאים לתפקיד באותו הזמן, את הדחיפות הדרושה כדי לנסות לנסות ולראות אם המזל ניתנת… מתפתה לקבל, לצד הסיפוק של האגו, ולדעת עם פיצוי גבוה יותר, לאבד את הראש יותר ממה שאפשר, אבל החוק צריך להיות וההסתגלות שלהן. אם אנחנו לא מוכנים מספיק, ועל כך לא תמיד לימודי תואר ו ללימודים מתקדמים מספיקים, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו לצבור שגיאה לאחר שגיאה אשר, יחד עם הופעתה, בתוך או מחוץ לארגון, האדם הנכון, לעתים קרובות במחיר נמוך יותר, עם אדם שלנו במכון הבא העבודה גישור עם מכתב פיטורין, (לא רלוונטי כמובן..), בתוך הכיס… ואז מגיע כמו מוצדקת, בתוכנית הלימודים של כל אחד את הפלט או את רציף זיג-זג שיש אנשי מקצוע רבים. אל דאגה טבע הוא האיש הנכון .

שגיאות של קבלת מבצעים ראיתי אותם יותר סקרן: יש מנכ לים שיש להם אחד או שניים הקודמת לזה ותורני פחות מארבע שנים של חיים מקצועי ולהיות אחרי הכשלון שלו ואז הציע המוכרים או חשבון מנהלים, שזה מה שהם היו לפני. או, נכון-קריירה לוגי. אני לא מתכוון כי הם לא יכול להגיע להיות זה אבל שהם עשו בטרם עת, ללא הכנה. בעיה נוספת בתחום הקידום נדרש ענווה עם אחד היא העצמי לדעת את המגבלות, שלא לעסוק מה הקרויה גם תחילתו של פיטר סוחב אחד להגיע למקומות ללא הגשה למטרה זו או יש את אותן איכויות. זה יהיה יותר המיוחס אשר מציעה העלייה או המנהיגים? מי לקדם מקצוע טוב או לטכנאים עמדות פיקוד מבלי שיש שהוכנו למטרה זו או אלא אם אלה אנשי מקצוע לפתח איכויות. שליחת היא משהו שדורש ואת הייעוד שבו חייב להיעשות, איכויות של מסירות לאחרים, דאגה לאנשים, בידיעה לשחרור מספיק מכבלי היחסים עם אלה שהיו עד אז שלך שווה, שיש רשות ניתנה על ידי משתפי פעולה, השונה מהשלטון כמובן מאליו מלמעלה (זה הכרחי אבל זה בלי לעיל לעיתים קרובות להוביל לכישלון)זה אומר מסירות גדולה יותר, למידת היכולת, ברמה טכנית העניין נוגע. וכל זה, לא תמיד יש בכל זמן נתון, במיוחד מאז חברות רבות אל תיקח את הספר לחנך פקדים חדשים, שליחת היא לא רק עניין של סדנאות, אך חוויות ודוגמאות המועברות מן הפקדים הנוכחי… כאן אנו חוזרים כדי למצוא וההסתגלות שלהן את המילה: יש להעביר בתוך או מחוץ לארגון, מחפש מנהיגות ולמידה טובה לשלוח כי אתה תאפשר לנו לקבל טוב יותר, זמן, עמדה הוראת. הנושא אישית ומשפחתית מגיע גם אל תוך התחשבות לקבל או לא קידום, אבל בזריזות, הכוונה בחיי בני הזוג או את החינוך של הילדים, יש לראות בהקשר של וההסתגלות שלהן. הזוג שני עובדים שם אלו לא תמיד נראים היום משהו רגיל, וכי לכן לפעמים אחד חייב לוותר למען ההתקדמות של האחר. מציאת עבודה אחר העיר, אזור או מדינה כדי חבר אחר של בני הזוג, אם זה מקושר עם עלייה והתקדמות אישית ומקצועית של האדם האחר, כדאי לא שולל כי זה דוחה את זה, מסיבות מקצועיות אלה אחר המצב או אחרת, במיוחד כאשר האינטרנט מאפשר לך לראות את שוק העבודה ביעד החדש ויש היצע זה חדש מיקום מיידי של תשובות כמעט מיידית. רבים דוחה עלייה כי היא מרמזת על קבל את הניידות גיאוגרפי, כי הם לא אוהבים, אבל זה כמעט תמיד מוביל לצמצום האפשרויות של קידום והרבה וההסתגלות שלהן, באמת גמישות הדורשת היום ביום החיים הכלכליים יכול להשפיע רבות על המשפחה ועל יחסים חברתיות כפי שאנו מכירים אותם היוםאז יש שם. זה יתבהר בעוד במחקר, שפורסם בספר: עידן המידע וגמיש לעבוד סוציולוגים ופסיכולוגים מנואל Castells, Mart?n Carnoy. אבל, בעוד אלה אשר החלו חיי העבודה שלו בשנות השבעים היו ניידות גיאוגרפי נמוך, הדור החדש של המאה ה-21 חושב ביטוח עליך לשנות יותר מ-10 פעמים בעבודה, סקטור, המקום של המדינה, תחת עונש של סטגנציה ברורה מקצועי, וההסתגלות שלהן נמוכה. תה-Cegos, דרום אמריקה קישור:.

Tags: