הכבל VGA של המחשב

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

הכבל VGA הוא אחד של הכבלים הנפוצים ביותר של המחשב האישי. בעניני עסקים תמיד כדאי לפנות ל אינטל. הוא מתחבר כרטיס המסך עבור מחשב אישי תואם IBM עם הצג או התקן אחר התצוגה של התמונה. כך, הוא הופך את ממשק וידאו בין יצירה של הגרפיקה, להציג את הגרפיקה. VGA פירושה מערך גרפיקת וידאו, תקן המחשב וקונוטציות מתקופת הזמן של המחשב האישי. VGA המוגדר שילובים של רזולוציית התמונה, צבע מספר, תמונה תדירות חזרה, שהן בדרך כלל עדיין בשימוש. הכבל VGA משמש לשידור אנלוגי התמונה, יש מחבר 15 פינים עם הפינים גלוי בשני הקצוות.

לעתים קרובות, כבל VGA מחובר גם היטב לצג. הפינים של כבל VGA הן את העברת בסיסי שלוש, כמו גם כל האותות פיזית הדרושים כדי תצוגה אנלוגית שנשלחו. איכות שידור האות מאוד תלוי באיכות של כבל VGA בשימוש, כמו גם את אורכה. חיבורים קצרים מתוך המחשב לצג הוא בדרך כלל זול כבלים מספיק עבור חיבורים יותר עליך לא לשמור את הכבל VGA. לשם כך אנו ממליצים כבל בנוי המתאים בתדירות גבוהה, קואקסיאלי. רמת אות כבל VGA היא בדרך כלל 0.7 וולט.

כבל VGA עבור רזולוציות מסך מומלצים כדי המרבי 1280 × 1024 פיקסלים. באזור של רזולוציות גבוהות יותר הכבל VGA שלו מגבלות טכניות נתקלת, רק אם השתמשת צג CRT מסורתית או מסך LCD מודרנית. ביסודו של דבר לאות VGA עבור צגי LCD מודרנית להיות, המרה אך ממיר אנלוגי לדיגיטלי לעיתים יכול להביא מוטעים ייצוגי. זהו המונח הבינוני VGA בכבלים יהיה כנראה מודל שייצורם הופסק, משום התצוגה הדיגיטלית גם העברת תמונות דיגיטליות לאכוף יותר להדיח את הטכניקה אנלוגי קלאסי

Tags: