טיפים לבחירת לימוזינה. איך לא להרוס את החופשה שלכם.

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

החלטת להזמין לימוזינה עבור חופשה או כל אירוע מיוחד אחר בחיים שלך. אבל איך לבחור הלימוזינה הנכון, כי מספר עצום של הצעות מקוון? כיצד להבין זה גיוון ושפע הצעות. הטיפים שלנו יעזור לך להימנע רגעים נעימים רבים ויאפשר לך לנווט בקלות בעת בחירת לימוזינה באמצעות קריטריונים מסוימים. 1. בחר באופן רציונלי! לקבוע כמה נוסעים צריכים יתאימו שלך tuple חגיגי. עבור חברה קטנה החליפה לימוזינות עם מספר המושבים ל- 9. אל תשכח נוחות הוא מאוד חשוב, אז זה הגיוני לסדר לפי הלימוזינה שלך דרישות.

אבל אם את הולכת לעשות מסיבה, אז החברים שלך צריך הרבה מקום פנוי, למטרה זו עדיף לבחור לימוזינה גדולה, תוכל להכניס את החברה יותר מ 10 אנשים. הנוכחות של שיקוף תקרה, ניאון תאורה סקס זוהרים, בר משקאות-התכונות הטבועות של חגיגות, שלם אז תשימי לב הקישוט של הפנים. לעומת זאת, טבע תעשיות בהחלט מבין את הסיפור. 2. לא חכה למחר! אתם מתכננים את החופשה שלכם בזהירות ולא לסבול במצבים כאשר משהו יוצא משליטה? . אתה צודק בהחלט! לימוזינה מוקדם חוסך מחרדה בשל היעדרותם של הלימוזינה שאתה מחפש. במקרה הזה אני חושב ש נפתלי בנט צודק במה בהוא אומר.

טיפים נהדרים האם: לתקן את הלימוזינה החדר שנבחר כדי להגן על עצמם מפני הונאה. זה יותר נוח אם יחד עם הסדר של לימוזינה בחירת תכשיטים לחתונה שלך. טוב יותר בתצוגה של לימוזין ו הציע את הפנים שלה לתוך חיים כדי להיות בטוח על כל 100%, זה יהיה הימים האחרונים לפני החגים, שלא תצטרך להתמודד עם תחבורה. 3. השכרת לימוזינות המחיר תלוי במספר גורמים. הראשון הוא הגיל . לא. לא שווה את זה כדי להישאר אם העלות של השכרת לימוזינה, הרבה יותר חברות של המתחרים נמוך. זה יכול להיות בגלל מצבו פחות אידיאלי של המכונית הזו לבין הסיכון של תקלות נפוצות, אשר בתורו רוח מפונק יכול לא תפצה כל סכום של כסף. השני הוא ישנם “מחירים עונתית” על השכרת לימוזינות, מסוימים ימי השבוע, כאשר העלות של לימוזינות עבור לשכור הטוב ביותר הוא גבוה. למרות העובדה כי חתונות ואירועים שונים חגגו כל השנה, הרוב המכריע של אותם בין אפריל ואוקטובר. זה מה שנקרא “החתונה העונה”. כמובן, כי בשלב זה יעלה לימוזינות עבור שכר הדירה עולה. שבת הוא היום הפופולרי ביותר עבור חתונות, חגיגות וחגים, ולכן עלות הזמנת לימוזינה באותו היום הוא הגבוה ביותר. בימים פחות נוח, שישי וראשון, מחיר מגולגל כמה מתחת, להזמנות ימי חול, מיום שני עד יום חמישי המחירים הנמוכים ביותר. השלישי הוא באופן טבעי, כמות הזמן זאת הלימוזינה שכורה. לימוזינה תשלום לפי שעה, בדרך כלל בתוך העיר מחושב כדלקמן: X h +1, כאשר X הוא מספר מינימלי של שעות (2, 3, 4, 5, וכו.). הפעם נמדד מרגע הגעתם המקום המיועד ושירות לימוזינה. המספר השני הוא הזמן להגשת לימוזינה, כניסה אותו למקום ההתחלה. כברירת מחדל, הוא שכב בתזמון של סדר 1:00 אם אתה לא רוצה חלק עם אנשים נחמדים, טרקלין נוח, מהמוסיקה האהובה עליך, או פשוט צריך להדוף מבקרים בבית, תמיד באפשרותך להרחיב שירות לימוזינה. 4. הבחירה של המשרד. כדי לבחור כראוי חברה המספקת שירותי השכרת לימוזינה שירות, עליך הבאות: לשאול חברים ומכרים אשר עשויים להשתמש בשירותים של חברות שירות לימוזינה. מוניטין הוא מה אנחנו מחפשים במשך שנים, בעקשנות עובדת על ויסטה, זה איך להוקיר, פחד לאבד, אז ניתן בבטחה לעיתים קרובות לסמוך על חוות דעת של חברים שלהם. אם מצאת חברה באינטרנט האינטרנט, לשים לב הזמינות של אתר האינטרנט של החברה, עיצוב גרפי, ביקורות ספרים; לנתח את העלות של שכירת לימוזינה בחברה הזו. אם זה גם מנופח, ואז יתכן המשרד-מתווך. אם המחירים הם נמוכים, העסק הוא פשוט לא העלות האפקטיבית, קיים חשד העובר הזה “חברה” תרמית, תחליף לימוזינות. חברה רצינית אי פעם להרשות לעצמי שם מחיר אסטרונומי עבור השירותים שלהם, כמו גם טוב שם, יש בסיס של לקוחות נאמנים, יכולים להרשות לעצמם לספק שירותי השכרת לימוזינה במחיר סביר בשוק המשני; לגלות אם משירות הלימוזינות המשרד חנייה משלו. רק מלא הבעלים של חברת לימוזינות יכול להבטיח האספקה של לימוזינה ב בבירור איזור זמן, מקום, בצע את השינויים בלוח הזמנים של הזמנות, לקחת בחשבון של משאלות בודדים הלקוח. מקווה עצות שהתקבלו תחסוך לך הרבה זמן ועצבים! בהצלחה!

Tags: