מקומות מורשת עולמי של אונסק ו במרוקו

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

ישנם מספר מקומות במרוקו נחשב על ידי אתר מורשת של אונסק ו על פי קריטריונים שונים, כמו העובדה מייצגים יצירות אמנות של הגאון היצירתי האנושי, התערוכה של ערכים אנושיים חשובים Exchange, הן דוגמאות בולטות של מבנים או אדריכלי או נוף, נציג של אחד או כמה תרבויות מסורתיות האנושי התנחלויות או קשורים עם אירועים או חיים מסורות של משמעות אוניברסאלית. 1 Medina of Fez פז נשאר היום בירתה הרוחנית והתרבות של מרוקו. היא נוסדה במאה התשיעית וראיתי זוהרו בתקופת שלטונו של Marinidas, במאות ה?13, מתי זה מוחלף מרקש, בירת הממלכה. כמו גם האוניברסיטה העתיקה ביותר בעולם, האוניברסיטה Qaraouiyy?n, המדינה של פז גם בתים מונומנטים מצטיינים של אותה תקופה, במיוחד madrasas, fondouks, ארמונות, בתי מגורים פרטיים, מסגדים ומקורות. 2. מדינה של מרקש במדינה של מרקש הם חלק התכשיטים החשוב ביותר של מרוקו, במיוחד המסגד של והמינרט, את באדי Palacio, את Medersa בן יוסף, הקברים Saadian, כמו גם מספר מגורים מפואר, גייטס וגנים מונומנטלי, la Kasbah העיר, שנוסדה בשנת 1070-1072 מאת אבן Tachfin, מנהיג המוראביטון, נשמר כמו הון פוליטי, כלכלי ותרבותי במשך מאות שנים, השפעה מכרעת ברחבי העולם המוסלמי המערבי, מצפון אפריקה כדי אנדלוסיה. 3 Ksar של Ait – בן – Haddou ksar הוא גידול טרום-sahariano מסורתית המורכבת של קבוצת בוץ מבנים מוקף חומות גבוהות. אלה חומות ההגנה מחוזק על ידי n מגדלים כל מפינותיו, להגן על הבתים צפופים אחד נגד השני על הפנים.

AIT-בן-Haddou, מחוז קוארזאזטה (ouarzazate), מהווה דוגמה נפלאה של האדריכלות של דרום מרוקו. 4. ההיסטורי של מקנס, מקנס היא עדות מושלמת של עיר של המגרב מהמאה ה-17, הפיוז’ן של סגנונות האסלאמית ואירופאיות איפה עדיין ייראה היום. זה שהיה, הוקם, גם על ידי במאה ה-11 המוראביטון, כללה במקור רק של התיישבות צבאית. תחת הסולטן מולאי איסמעיל (1672-1727), מייסד שושלת Alaouite, הפך לאות רישית. בתקופת שלטונו של הסולטן, הסבתו עיר של הסגנון המורי-Hispano, מוקף חומות גבוהות, דלתות גדולות. 5 אתר ארכיאולוגי של ווליביליס ווליביליס הוא דוגמה במיוחד ישמרו עיר רומית קולוניאלי גדול בשולי האימפריה. לפנה ס נוסדה ב מאה ה-3 והפך מאחז חשוב של האימפריה הרומית, כמו גם בירת מאוריטניה.

בתור שכזה, היה לעטר כמו מבנים רבים, מרהיבים הרומנסקית. היא גם הפכה עיר הבירה של אידריס הראשון, מייסד השושלת Idrisid, במהלך תקופה קצרה. 6 מדינה של טטואן (שנקראה Titawin) להיות הנקודה העיקרית של מגע בין מרוקו ואנדלוסיה, טטואן הייתה היה חשוב במיוחד בתקופה האסלאמית, מן המאה השמינית ואילך. לאחר כיבוש חצי האי התחייה, העיר נבנה מחדש על-ידי פליטים האנדלוסית, שעבודתם היא סימן ברור של השפעת האנדלוסית ומוצגים כל המאפיינים של התרבות האנדלוסית גבוהה. המדינה של טטואן, למרות היותו הקטן ביותר של מרוקו, נותרה ללא פגע על ההשפעות הזרות עוקבות, והוא ללא ספק את השלם ביותר של כל medinas מרוקאי. אסואירה מדינה אסואירה (לשעבר מוגדור) 7 תוכנן על ידי אדריכל צרפתי השפיעה עמוקות על בעבודותיהם של ואובאן-מאלו, דוגמה יוצאת דופן של המאה ה-18 העיר המבוצרת, שנבנה על פי עקרונות האדריכלות הצבאית האירופית העכשווית בהקשר של צפון אפריקה. המערכת נבנתה העיר 8 שפה של המלון (אל-ג’דידה) הביצורים פורטוגזית של המלון, כיום חלק של העיר אל-ג’דידה, אחד של ההתנחלויות הראשונות של פורטוגזים באפריקה המערבית בדרכם הודו, כפי מבוצר במושבה בתחילת המאה ה-16. הוא נכבש על ידי מרוקאים בשנת 1769. המצודה, עם חומות ומבצרים שלה הוא דוגמה של עקרונות עיצוב צבאי מתקופת הרנסנס. מספר מבנים בולטים פורטוגזית מהתקופה פורטוגזית, שרדו כגון בור המים, והכנסייה של ההנחה, שנבנה בסגנון גותי מתחילת המאה ה-16 גותיקה מנואלינית. 9. המרחב התרבותי של הכיכר שוכן בכיכר el-Fna במרקש לכיכר שוכן el Fna במרקש הוא מקום מיוחד מאוד, והוא נחשב על ידי אונסק ו נעזבת מוחשיים לייצג את ריכוז ייחודי של מרוקאי ומסורות תרבותיות מיוצג באמצעות מוסיקה, ביטויים דתי ואמנותי. ביטויים אלה אוראלי שחודשו ללא הרף על ידי bards (imayazen), אשר נהגה לנסוע דרך השטחים ברבר. היום נותרו שילוב מילות ומחוות כדי ללמד, לבדר, קסמי הקהל. אז, אם אתם מתכננים לבקר במרוקו, אלה אל תחמיצו מקומות מרהיבים מורשת עולמי של אונסק ו. תוכלו ללון באחת פנטסטי, או בטיפוסי, כמו גם ב-. לבוא מרוקו וליהנות את תרבות, היסטוריה וארכיטקטורה של המדינה נהדר ומרתק.

Tags: