משהו לגבי הסיפור שלי (חלק 2)

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

עיתונות אני אני כבר נהנה ונהנה, לא עבודה, מחריד קר אלא דרך חיים שבה לחמתי ביום של חלק גדול בחיים שלי. יש בשילוב זה בצורה הטובה ביותר בעבודתי בהוראה, עם הייצור של ארבעה ספרים שלי: אם מחר זה היום, למרות אדמה Quake, רגעים של נצחיות, התקציר תראה העצום. גם עם estuudios שלי כמנהל של חברות שלי שלוש התמחויות. Deinformar אמנות זה איפשר לי לשרת את המדינה שלי, האנשים שלי והמשפחה בזמן שאני עושה את מה עוד אני אוהב: לקחת את עובדות, עובדות אמת, רגיל או extaraordinarios ועבודה עם אותם בתור מי בקפידה ולשו לחם חוקינו, ואז אופה ומגישים אותו ליד השולחן שבו זה נצרך על ידי המאזינים avid, הקוראים, הצופים, ומשתמשים באינטרנט, מאז compodidad של בתיהם או מהלך מכפר למשנהו לרכב, לברר מה קורה, ותאמין לי. כאילו שיש לי את cargto של נוטריון בהיסטוריה של הרגע.

בעיתונאות חיו, תרגול ז’אנרים שונים ודרכים דוח. התחלתי עם הרדיו נפלא, מה שמאפשר לי לדבר כאן בשם הלקוחות שלי כדי לשמוע אותי כנף, המוני שם ובכל מקום זמין, ובלבד שהמקום מספק שני תנאים: שיש רדיו זמינים ולאחר נמצא באזור כיסוי של התחנה. התחנות של הארץ (חצי האי Radio9, קולו של לה פמפה, סטריאו אולימפיקה, Delfin רדיו, רדיו אדמירל) מחרוזות שאי פעם נתן לי את ההזדמנות כתב ספונטנית, התחלתי לבחון אתגר עצום ונפלא לאנשים לראות מה שאמרתי להם. לואיס מונטופאר, ספורט טכני ומרקאיבו תיאר אותה במילים שלו בשנות ה-80: תרזה השיגו את רואה אחד עם orejasy לסבול גפרורים הלב מפעיל של מרחק 300 ק מ. העיתונות אפשרה לי למצוא הדיו מרוח נייר נושאים עד כמה שעות (או כמה ימים) המושקע על ידי המוח החרוץ של האצבע שלי שני, שרק למדו ללחוץ על המקשים של צוות רגיל לחיות איתי החובה המדכא ומאתגרת, מה שאומר לשים נגד גיליון של המילה ריק. בעמודות שלי כתבים שלי קיבלו לינה חמים בדפים של עיתונים של ריו?אצ’ה, ומרקאיבו, סנטה מרתה, ברנקייה, הגבול חינם, מגזין אוהבים מעטים באזור, הצליחו לשרוד מספרם קודם שמונה עשרה. הטלוויזיה לימדה אותי את הברור מאליו: קל יותר לראות את זה אשר עושים את זה. אבל לאט לאט אני המושרה לי הרעיון של טפסים מרובים בהצגת העובדות לתת לך יתרון על מדיה אחרת כשמדובר לכבוש אזרח שרוצה לדעת יותר מאשר מה שאנו מתכוונים להודיע לך.

היום, יש לי את האושר להיות המנחה של בוקר ענקית איסוף, וזה מה המגזין הפך ימים בואנוס Maicaoa המועבר דרך הערוץ קהילה Televisi?n? מאו. האינטרנט מאפשר לי להיות עיתונאי במשך 24 שעות ביממה, המגוללים אירועים כמעט בכל מקום, בכל עת. דרך כביש מידע הצלחנו להשיג את. הכפר שלנו, שכונה בכפר הגלובלי, החלושה למדינות 107 שבו הקורא, עת של לילה או יום, לחץ על כל ההערות שלנו. בנוסף, את המאמרים שלי, שהתפרסם באתר כבר לקחו, לשכפל לדפים מתוך שמונה מדינות, לתרגום אנגלית ופורטוגזית. להיות עיתונאי הפכה לפריבילגיה רק להשוות הסיפוק עצום קריירה ארוכה של מאבקים, הישגים, שבעי. זה סופר קולומביאני, מקושר כמורה מכמה אוניברסיטאות קולומביאני וכעיתונאי היוקרתי. הוא מחברם של ארבעה ספרים ממחברי ושלושה נוספים אשר עוסק בנושא מנהיגות, אתיקה, והתפתחות האדם. לעתים קרובות invitadocomo מרצה בכיר בכנסים, פורומים ואירועים אקדמיים אחרים. קשר עם זה דרך התא corrreo או להתקשר 8055526 300. בקר בדף שלך.

Tags: