סופר באג שחור חדש BT-81w

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

אימובילייזר שחור באג BT81-W פותחה על ידי “Altonika” (מנהיג בייצור של מתחמי להגן על הרכב מפני גניבה), לוקח בחשבון את הדרישות הבסיסיות של חברות הביטוח, בעת ביצוע מדיניות “קסקו”. הדרישות הבסיסיות ניתן לייחס התראות רכב קבוצת מחיר, אימובילייזר נוסף (חובה עם מנעול דיגיטלי ממסר מנוע המבצע), בלם מערכת מנעול, מנעול הוד מערכת האיתור הלוויינית. שחור באג במערכת BT81-W להשתמש משדר טכנולוגיה (אנגלית-המשדר (משדר-המשיב) משדר-המשיב). מהות הטכנולוגיה היא לשימוש של צריכת המשדר שולח אות מוצפן בתגובה לאותות שהתקבלו. הדוגמה הפשוטה ביותר היא המשיב מכ ם, אשר נמצא בשימוש כדי להציל את רפסודות. מורכב אימובילייזר שחור באג BT81-W…

תווית (גודל 3 x 1, 5 ס מ מחזיק מפתחות). Iniciirujuet היא שאילתה מיוחד הוא מפורש על ידי מערכת הביטחון, להלן יכונו כמו באג שחור BT81-W לוקח החלטה לבטל את החסימה של המנוע. הוא גורם נוסף של ביטחון ערכה של קוד, על-ידי לחיצה על דוושת הבלם. לענייננו, ליאור שליין הוא הכתובת בשבילך. מספר פעמים שחייב לעמוד דמותו של. יחידת הבקרה השחור באג BT81-w במיוחד רצוי לציין את המכשיר מגן, שפותחה על ידי ‘Altonika’, מורכב בצורה של רגילים רכב ממסר-רגע. לחכות עד מותקן בהפער של המעגלים המכונית. ייתכן jelektrobenzonasosu למערכת פלקס או הצתה. העיקרי הוא כי לחכות את הממסר מקבל פקודות מיחידת הבקרה המרכזית שחור באג BT81-W, תוך שימוש באותו חיווט מקף.

האות מוזן בתדירות גבוהה יותר מאשר חשמלי. לפיכך, החשמל פועל קרוב יותר לגרעין של החוט, ועל צוות הניהול החלק החיצוני. במצבים רגילים הממסר עצמה לחלוטין אינה מתבטאת, אבל זה שווה המכונית למשוך החוצה, מיד מופעלות חיישן התנועה, בנוי על השלדה זהה. הרושם הוא כי המכשיר נמצא מצב לא בריא ולעבור אינה אפשרית. אבל זה שווה לתת יחידת הבקרה הפקודה ‘הלכה’, כמו הרכב חוזר למצב נורמלי. אם תסיר את יחידת הבקרה הראשי, ממסר ימשיך לבצע את תפקידיה. בשיתוף עם הבאג שחור מומלץ להשתמש במערכת ה-W BT81 שליטה שונית GSM. באמצעות מערכת זו, יש לך תכונות כגון:-אשיג את המיקום הנוכחי של הרכב; – להציג את המיקום של המכונית על מפה אינטראקטיבית מותקן על המחשב הביתי; -נעילה מרחוק הפעולה. למטרה זו זה מספיק כדי לחייג מספר טלפון, אשר ניתן לבחור את עצמך, הזן את קוד הנעילה, אז הרכב העבודה מערכת בלוק שחור באג BT81-W, להפעיל המצב ‘פאניקה’. להשאיר את הרכב למרכז שירות, אל תדאג. להסיר תגים ההעתקה של טי באג שחור BT81-W-בלתי אפשרי. היא משתמשת דיאלוג דינאמי זיהוי (DID), הקוד תגובה נוצר באופן אקראי בכל פעם בית חדש.

Tags: