שימוש באינטרנט עבור עסקים

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

מי המנהיגים לא רוצים לדעת מה אנשים חושבים על לקוחות עסקיים שלו? מי בחוץ אין קונים ציד להביע את דעתם על השירותים / טובין שנרכשו אינו מוכר רגיל מאחורי הדלפק, והבוס שלו? איזו סוחרים אל תדאגו: איך להיות קרובים יותר ללקוחות איך למצוא את מה שהם רוצים? כיצד לעזור משווק כדי לקבוע איזה שם של המוצר החדש יהיה קרוב יותר אל "העם"? אפשר לטעון כי כל החברה חברובסק מודאג פחות או יותר בנושא זה. אלה חברות אשר הלקוחות אינו גדול, ניתן לקבל מידע באמצעות תקשורת ישירה. ומה לגבי אותם לקוחות שיש להם מאות או אלפי? עם התפתחות האינטרנט – אומר דמיטרי Kulikov, מנהל MoiGorod.ru הפורטל – הזדמנות תקשורת ישירה עם הלקוחות שלהם באו חברות בינוניות וגדולות. שרי אריסון: the source for more info. יתר על כן, אין זה אפשרי רק, הוא גם מאוד נוח, כל משתתף יושב תקשורת השולחן האהוב עליו באווירה רגועה. על גורם שום לחץ או זמן של המרואיין, או יושבת ליד המרפק, עם שאלון זהה, עוד לקוח …

תקשורת אינטראקטיבית יכולה להיות הרבה יותר גמישה – בנוסף ניתנה הבחירה של אפשרויות תגובה, לקוחות יכולים לכתוב הערות והצעות שרירותי. יתר על כן, נתוני השאלונים מולאו בבת אחת לתוך מסד נתונים אלקטרוני כי הוא מוכן טיפול אנליטי, אשר מפחית לאפס כמות מסוימת של טעות אנוש בהעברת מידע מן הנייר אל המחשב. במילים אחרות זה האינטרנט הפך כלי מצוין למחקר השיווק הקלאסי. מאז האינטרנט – למעשה, הסביבה התקשורתית, הוא מהווה הזדמנות מצוינת עבור קשר ישיר בין עסקים לצרכנים מול פנים. אגב, יש סעיף מיוחד שנקרא פורטל MoiGorod.ru פנים אל פנים, שבו מנהלים בכירים לתקשר עם הלקוחות שלהם. בין החברות אשר ערך את המשוב מהקהל שלהם ולתקשר עם זה באמצעות פורטל האינטרנט שלנו, שם אני יכול ישר, MTS, S7, StarTravel, LW רכבת. וזה לא רשימה ממצה.

ארגון התקשורת הזה היא די פשוטה. אנו מקום ההכרזה על הכנס הקרוב עם מנהל העליונה ספציפיים של הנושא נתון, בתוך שנה וחצי שבועות, לוקח לשאלות והערות מהקהל. בתום תקופה זו הוא סידר on-line במשך 2-3 שעות, כאשר תגובות והערות פורסם לשאלות והצעות קודמות, כמו גם תקשורת מתרחשת בזמן אמת. כנס ארכיון מתוחזק נשאר זמין כל הזמן. צורה זו של התקשורת הפך פופולרי למדי. מאז במספר כנסים הקוראים עם MTS, ישר, וו '. ז'ירינובסקי היה קרוב 2,000 אנשים. בנוסף לתקשורת עם ההנהלה הבכירה, MoiGorod.ru מארגנת בפורומים עם מדיניות, ניהול אנשים יצירתיים. היינו כנס עם ראש העיר אלכסנדר סוקולוב, והוועדה האזורית של צעירים, ונתונים סטטיסטיים. היו רדיו וטלוויזיה אישים, נציגי האופנה והבידור, מוזיקאים, כולל הכוכבים המפורסם בעולם In-Grid. אחת ממוסקבה יועץ השיווק חברובסק ראש "טראוט & Partners" המשלחת הרוסית אלכס Sukhenko. תקשורת בפורמט כזה עושה המשתתפים עצמאית מגורמי היסוד לכאורה: מיקום, זמן ומרחק. כאן ראוי לציין, וזה סוג של תקשורת הן על שורת התייעצויות. זהו פתרון של בעיות ספציפיות להחליט לא מנהיגים, בטון ומומחים. האתר בפורום יש קטע שבו המבקרים יכולים לייעץ על תחומים צרים למדי: המסחר באינטרנט טכני בעיות עם הטלפון הנייד. הזדמנות זו יכולה לנצל את נציגי ועסקים אחרים. זה נהדר הזדמנות יחסי ציבור: אתה עוזר ראשי הצרכנים, כאשר אתה צריך להתייעץ עם מומחה באופן ישיר, הם בהחלט ללכת אתם. כנסים, התייעצויות סקרים – אינם הצורה היחידה התקשורת העסקי ולצרכנים. ברור כי האינטרנט הוא סוג של מסנן עבור הקהל: אנשים המחוברים אליו, עם רמה מסוימת של עושר האינטלקט. במלים אחרות, הרשת יכולה להגיע לעשרות אלפי חכם אנשים. וגם על ידי מתן תמריץ טוב, אתה יכול להשתמש השכליים שלהם, כביכול כדי להתחבר הנפש העולמי. בשנים האחרונות, גדל מספר התחרויות הסיסמה הטובה ביותר, שם, לוגו. באותו זמן, "Baltika" הולך בשוק המקומי, בתחרות שהתקיימה ב MoiGorod.ru שם את הטוב ביותר עבור בירה מקומית. הפעולה האחרון – את הסיסמה למשקה ". ארגו" לדעתו של מנהל של חברת אנה Shimanchuk, הם קיבלו את התוצאות, אשר פשוט לא ציפיתי: זה השתתפו טוב מאוד, שחלקם נשלחו עשרות אפשרויות סיסמה. במיוחד אנשים יצירתיים שלחו, וגרפיקה. מופתע ומרוצה עם הגיל שלהם הרכב: סופרים כמה היה 30 ו – 40 שנים. תוצאות אלו החברה היה מרוצה מאוד. ובזמן הזה, משתמשים לנתח את הגיליון האחרון של "תענוג יקר חברובסק" ולכתוב את דעתם על זה. תכונות אינטראקטיביות מאפשרים לך לאסוף גם קבוצה של משתתפים כמה אירועים ומבצעים. מאז הארגון של האליפות ב-Mountain אופניים, יישומים בקבלת להשתתפות ממי שאנחנו נישא על גבי האינטרנט. מיוחד שכבה שנכבשו על ידי משחקים אינטראקטיביים, חידונים, שיש לו אופי של קידום. אבל זה עוד תחום וזה emka מאוד, ומעבר שלנו עבור לקוחות משוב עסקים באמצעות האינטרנט. לכן, כמו סיכום אני רק יכול לומר: משאבים לצד פיתוח עסקי, אתה רק צריך להשתמש בהם. אז להשתמש בו כדי היתרון שלהם!

Tags: