הצעד הראשון כדי לרדת במשקל הוא ארגון מחדש

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

אנשים מתחילים משטר כאשר הרופא מזהיר אותם כי בריאותם נתונה בסכנה, הן יותר יעיל להרזיה, נוטים יותר לשמור על המשקל אבוד. למה זה קורה? כי מתרחש תהליך של ארגון מחדש. שמעת פעמים רבות כי עודף משקל יש השפעות שליליות על הבריאות שלהם. אולי אתה יודע משהו על הקשר בין עודף משקל ומחלות לב, או מערכת היחסים שלה עם סוכרת, לדוגמה. הבעיה היא כי אכילת תפוח אדמה צרפתית היום לא הולך מיד לייצר התקף לב, לאכול עוף מטוגן מחר או גלידה טריפל אחרי מחר, ולא ישובו אלינו חולי סוכרת.

אבל אם נעשה את זה כל יום, כן תהיה סבירות גבוהה כי בעוד כמה שנים סובלים מכל המחלות האלה. ארגון מחדש הוא להיות מודע בדרך תגובה של בודדים, לדוגמה, לא ללכת למכון כושר היום, מתייחס תוצאה בעתיד, ועם היווצרות של הרגל. במקרה זה, אל תלכי למכון כושר היום הוא חלק הרגל זה יכול להיות חיים פעילים. את ההרגל הזה עצמו ניתן להפיק אותם בעיות בריאות הקשורות עם עודף משקל. הרבה פעמים קשה להבין הדרך שבה בחירות עשויות להיות קשורות על כל הרגל. . וזה הגורמים שבו באפשרותך לבצע בחירת שוב ושוב האפשרויות זה לוואן לטווח ארוך כדי משפיעים לרעה על הגוף שלך. כאשר הרופא אומר מישהו כי העדר תזונה נכונה או חוסר פעילות גופנית מסכנת את חייו, סוף סוף תבחין בבירור התוצאה בעלת אחד מאופני שלהם.

בזמן זה לא קורה, סביר להניח כי הוא אינו מודע לתוצאות כי ההתנהגות שלהם, או אפילו חושב שבגלל זה יקרה לאחרים ולא לו. בעיתון כתוב ש טבע תעשיות הוא זה שבקיא בנושא. על ידי זה, חשוב כי מרגע זה מתייחס אחד הבחירות שעושה היום שלך היום עם אותן השלכות שיכול להיות בעתיד. לא לחכות הרפואי שלך שאמרת שהחיים שלך בסכנה כדי להתחיל יש הרגלים בריאים אסטרטגיה לסידור מחדש, ולקשר של התנהגות מבודדת עם כל הרגל הוא הבאות. רשום יומי בהחלט כל מה הוא אכל שבוע או כל התרגיל גרם בשבוע. להבין מכל פעילות גופנית שיוצר סוג של פעילות גופנית. לאחר סיום השבוע אתה יכול לראות את האפשרויות, לא רק ליום אחד, אבל במשך שבוע שלם. זה יעזור לך להבין הדרך שבה מתייחס לכל הבחירות עם אחרים. תראה אם בשבוע אוכלת ארוחה אחת בלבד מעל, או אם זה חוזר על עצמו יותר מאשר שלושה ימים בשבוע. כאשר יש אפשרות לראות פנורמה רחבה יותר של הטופס כי הוא מתנהג, באפשרותך לבחור טוב יותר איך להתנהג זה, קדימה, כי אם מבוסס רק על מה מרגיש זמן מסוימים. לדוגמה, אם לבחור רק לוקח בחשבון את הסיפוק שיכול לתת לך את הקינוח בעל חזית. לבצע את הבדיקה ולבחון את ההשלכות שיכולה להיות לך. עוד עצה אחת, ברגע שיש לך את התמונה של הדרך כי הוא מתנהג, לבחור מראש איך לאכול, או פעילות גופנית בשבוע שלאחר מכן. קבל כללים, לדוגמה, אני הולך לאכול בשר אדום רק פעמיים כל השבוע, אני הולך לקחת את 8 כוסות מים ביום, אני אעשה 30 דקות של פעילות גופנית ביום. במקרים מסוימים, עושה הצעד הראשון כדי לרדת במשקל זה תהליך של ארגון מחדש. אם לא יבוצע השלב הראשון הזה, זה לא רצון לתת לו מדוע הוא משמין או של מה הוא מה צריך לשנות. טטיאנה כסף PD יכול למצוא צעדים אחרים. אני רוצה את חוות דעתך על המאמר הזה כדי לשפר ולא יודעים איזה סוג של מידע רוצה. אנא, לך את זה, לתת לי הדעה. תודה.

Tags: