הצריכה של אלכוהול

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

על פי בעיות שבאפשרותך ליצור, אנו מזהים ארבעה סוגים או דפוסי הצריכה: – ללא – צריכת בעייתי. -צריכת סיכון. -צריכת מסוכן או בעייתי. -יש צריכת מזיק או פתולוגית הוא הסכם הצריכה של הסיכון נחשב הצריכה היומית של בין 40 ו 70 גרם (בין 50 cc ו- 90 cc) של אלכוהול טהור (בין 4 ל- 7-אובה – יחידת רגיל לשתות (אובה) מציין את התוכן הממוצע של אלכוהול על טפסים בתדירות הגבוהה ביותר של צריכת, מייצג 10 גרם של אלכוהול טהור. אובה כל מקבילה בקירוב של סבך הקנים של בירה, כוס יין או חצי כוס המשקה מזוקקים- או -צריכה מדי יום עם סכום לשבוע של יותר מ- 280 גרם של אלכוהול טהור, אף לא שיכרות מעולם לא הגיע. הרעיון של צריכת מזיקות נטבע על-ידי מי ICD – 10 על-ידי מינוי אלה שיש להם בעיות פיזיות ופסיכולוגיות כתוצאה מצריכת אלכוהול, ללא תלות בכמות שנצרכה. התעללות: הרעיון של התעללות מובן שלא יעלה את המינון כי הגוף שלנו יכול לעכל, וגם באמצעות אחר, רכיב זה יש לעשות עם הנסיבות של הצריכה.

היא צריכה בעל השלכות שליליות לבריאות של אנשים, אשר עלולה להשפיע לרעה גם על אחרים. דוגמאות: שתיית תחרוג ממגבלות של אלכוהול אם ואז יש מנהלי התקנים, לקבל שיכור, האם לא תמיד לערבב אלכוהול עם תרופות מסוימות ועוד קל להקים הגבולות בין שימוש לרעה. שימוש: היא צריכה שעושה לא שלילי משפיע על בריאותו של אדם משתמש בסם ולא כואב הסובבים. דוגמאות: לשתות כוס שמפניה במסיבה אחרי שיש סעדנו (צריכת אחראי), תרופה שנשלחו על-ידי הרופא (בריא). הרגל: היא צריכה שגרם של חומר כאשר יש הסתגלות להשפעות שלו. ההרגל הוא הרצון לאכול אך משאירה את המינון לקבל ואת לצרוך את זה החומר אינו מרמז על דרישת חובה (קפאין, תאוברומין).

עמידות: הוא המצב של הסתגלות של האורגניזם לסם. זה אומר לך להשיג את אותו אפקט המיוצר על ידי ה התרופה צריכה להיות בהדרגה הגדילו את המינון. דוגמה: אדם לנסות אלכוהול בפעם הראשונה יכול להיות סחרחורת עם כוס, לעומת זאת, אדם לשתות הצורך הם מספר משקפיים כדי סחרחורת. צרכנים מסוימים לידי ביטוי כי אלכוהול יש השפעה עליהם, עקב תופעה זו, דרך האנשים באותו התעללות אלכוהול, אלו המקיפים אותם לא מבינים זה התנהגות פוגעת הוא בעיה. אנחנו יכולים להקים הסיווג הבא מבוסס על ההשפעה של החומר עצמו:-רגישות חריפה: אפקט סמים אינטנסיבי מקטין כבר צריכה זה חזר בחלל קצרה של זמן. כלומר לא על-ידי צריכת כמות יותר אנו להשיג השפעה רבה יותר. -הפוך סובלנות או sensitization: ההשפעה היא אינטנסיבי עדיין לצרוך כמויות קטנות של החומר. זהו אופייניים נגזר ממחלת כבד cronica53 אלכוהוליסטים. -סובלנות קרוס או הדדיים: כאשר אדם מתפתח סובלנות כלפי רעיל (אלכוהול), של קבוצה מסוימת (depresoras של ה CNS), זה יציג אותו, סובלנות כלפי אחרים באותה הקבוצה (Amytal, Butisol, Nembutal, פנוברביטל) אף-על-פי צריכת שלה אינו כרגיל. אנו לומר סובלנות היא יצירה ראויה של תובנה ביותר של הממציאים, בשכל טוב יותר ליצירת אלכוהוליסטים/אייס, מאז המראה שלו גורמת לעלייה של מינונים מנוהל/לבלוע, סיוע לפיתוח תלות או גמילה במקרה לא להיות נאמן המנדט שלו. תלות: תלות מגלה את עצמה דרך הדחף מרתקת להמשיך לצרוך אלכוהול, לדעת את הנזק המפיקה. השותה במצב של תלות איבדה את היכולת שליטה על צריכת אלכוהול:-תלות גופנית הוא אי-הנוחות הפיזית חווה על ידי הגוף עקב חסרונו של הסם. דוגמה: אדם עם אלכוהוליזם ייתכן רעידות, בחילות, נדודי שינה, וכו ‘, אם אתה לא שותה. -תלות העל-חושיים הוא מצב פסיכולוגי חששות, רצון עז לצרוך סמים באופן רציף או מעת לעת לחוות את האדם בהעדר של סמים. דוגמה: אדם אלכוהוליים עשויים להרגיש עצבני, עצבני וניסיון דחף חזק לשתות. תסמונת של פרישות על פי אלכוהול (SAA): הוא אוסף של סימנים ותסמינים בדרך כלל בניגוד הפעולה שמייצר תרופות שגרמו אותו. באפשרותך להתחיל על-ידי דיכוי של סמים או משקעים. מאוחר יותר אנו הרחבת מושגים אלה. אנחנו רק צריכים להוסיף שזה תסמונת גמילה זו הגורמת אלכוהוליסט יש חלומות חיים, אשר עדיין צורך, או המעלית מוקדם בבוקר לשתות אלכוהול אז לא להוריד את רמת האלכוהול בגופו.

Tags: