כיצד להגן על המכונית שלך מפני גניבה?

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

אפשר לומר בבטחה כי הגניבה הרכב הראשון ברוסיה יושם בשנת 1896 ב נובגורוד הוגן. אז המכשיר נגנב ניקולאי השני. תקרית זו סימנה את ראשיתו של סוג זה של עסקים ברוסיה. היום זה . חתיכת עסק רווחי. בכל שנה, מכר מכוניות גנובות-20 מיליארד. בין החוטפים ישנם אנשי מקצוע אמיתיים, אשר שולט אפילו את הזיוף ומכירה את המכונית.

וזה אנשים לא צעירים או מכורים לסמים. מדובר בעצם צעירים משכילים 25-35 שנים. הרמה הנוכחית של אבטחה ומערכות למניעת גניבה הוא גבוה למדי, ויש החוטפים לפי רצונם לשמור על “כישוריהם”. עוד מידע על אינטל ניתן למצוא באינטרנט. אם אספת את רשימת המכוניות הגנובות ביותר ברוסיה, עשרת הראשונים יהיה פולקסווגן פאסאט, Vaz 2115, VAZ2112. פופולארי על גניבת מכוניות פולקסווגן גולף ואת RAV4 טויוטה, טויוטה Avensis Camry. אלה המכונות ביותר ביקוש בשוק המשני. . זה נכון אתה צריך לעשות כדי להגן על עצמך מפני שימוש לא מורשה? כמובן, הצעד הראשון הוא לשים את מערכת האזעקה למניעת גניבה, אשר מורכב: 1.

המכשיר מגן הוא מערכת נעילת המכונה מפריע לה תנועת שלה הנדנדה. 2. אזעקה. זה קול או התקן אחר מיידע את המחשב המארח לגבי גניבת מכוניות, ומושך את תשומת ליבם של העוברים ושבים. מחירים עבור התקני הגנה שונה תלוי במשתנים רבים. בסיסי האינדיקטורים הבאים: הפופולריות של המערכת תלויה פרסום. מערכת השירות שלאחר הרכישה. האיכות של היצרן. האמינות של חטיפה. אין צורך להפסיק את הבחירה במערכות הגנה מודעות. גנבים הם ללמוד וליישם את הידע שלהם בפועל. בחר מוכר, אבל המערכת המקורית ואמין של הגנה. זה יהיה ליצור קושי עבור החוטפים. החולשות של מערכות למניעת גניבה חוטפי אולי לפי סדר השכיחות הוביל שלט יצרן וללמוד את הדקויות והסודות של מערכת זו. אל תתקין במחשב שלך, כגון סימן או סמן על התווית. באפשרותך להתקין במכונית הוביל המדמה העבודה של שונים מערכות, בנוסף זה יפחיד את חובבים. חוטפי יש דרכים רבות כדי לכבות את האזעקה. אתה יכול להכריח אותך. יש לך ספקות כי האזעקה שלך, רועד המכונה, זורק חלוקים בו ועוד. להיות זהירים כדי להפעיל את מערכת האבטחה שלך, לשים לב העוברים ושבים חשודה בקרבת מקום. להסיר את מכונת הזמן במוסך, זה יגרום הגנבים לעזוב ניסיון. כדי לבחור את האזעקה אתה רוצה בעקבות עצה זו: 1. לבחור את המערכת עם ספק כוח אוטונומי. אם מערכת האבטחה שלך פועל באמצעות כוח סוללה, הגנב יהיה צורך אפילו ללכת לסלון. זה מפשט את חטיפת מכוניות. 2. להשתמש את Keyfobs עם דינאמי קוד. שימוש בטכנולוגיה המודרנית חוטפי יכולים להקליט אות רגילה ההכה, לנצל זאת. 3. להשתמש חזקה, אבל nerazreklamirovannye מערכות למניעת גניבה, רק העיצוב המקורי. באילו אמצעים נוספים לקחת מפני שימוש לא מורשה של המחשב שלך? אתה יכול להתקין מערכת למניעת גניבה שני, השני להפוך לבלתי נראית לעין. חוטפי הזה טיפש מי יהיה לפצח מערכת הראשונה. בכל פעם קח עם מפתחות ההתנעה, חלון שליטה, תא המטען, הוד. אל תשאירו חפצי ערך בתא הנוסעים של מכונית. לשים על חישוקים אחד בולט לא סטנדרטית היא הגנבים לסבך הסרת הגלגלים עם המחשב שלך. . לא באמצעות מכונת זמן רב, ניקוז דלק, קחו את הסוללה באופן קבוע להסיר שלג מהמכונה, להעניק לה מראה “מגורים”. נקודה חשובה נוספת: אין להשאיר את המכשיר במקומות צפופים: ליד בתי קולנוע ואולמות קונצרטים. . זה ייתן החוטף לחישוב שעת ההיעדרות שלך. בחר נקודה אור במגרש החנייה. השתמש המוסך החצר ה-“מעטפת”. במקרה של מתקפה לא להתגרות התוקף. באפשרותך גם להשתמש מיוחדים כרטיסי, שבלעדיו המכונה לא יכול לשלוף משם. לשאת את זה איתך בארנק.

Tags: