כיצד להפעיל חנות המוסיקה המקוונת שלך

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

זה לא סוד מן השנים האחרונות, הצורות המסורתיות של קבוצות מוצלחת, אמנים השתנו מקצה לקצה. עד לא מזמן, כמה חברות monopolisticas נשלט הפצה ושיווק, מכריח אמנים בלתי רצוי, שום דבר מועיל מוסיקה חוזים כדי להבטיח הפצה ארצית ובינלאומית השירים שלהם, כמו גם כל הזכויות של זכויות יוצרים. הקבוצות מתחת לאדמה, זה מה שגרם להם בלי מפיצים, היו קיימים תמיד בסצנה תת קרקעית, אך בהופעותיו הוגבלו תחרויות, מופעים, עיירות קטנות ודברים דומים. למכור ההפקות שלהם היה אתגר ו כמעט בלתי אפשרי ללא העזרה של המפיצים הגדולים. .

זה נגמר בימים אלה, מכל אמן יכול להתחיל לחנות מוסיקה מקוונת משלה תוך כמה דקות, ומציעים את העבודה שלך כדי להקשיב לו, הערכת-מצב, לקנות את זה לאף אחד בעולם. . זה באמת רגע מרגש של אמנים. התוצאות של מנועי חיפוש באינטרנט שיכולים לכוון אותך שפע של אתרים המאפשרים להעלות סינגלים שלך או אלבומים Mp3 או תבניות אחרות של דיגיטליים באיכות גבוהה יותר. בהתאם לחנות מוסיקה מקוונת, המוסיקה שלך יכול להיות מועברת ללקוח כהורדה דיגיטלית או על-ידי אמצעים פיזיים מסורתיים. באופן טבעי, המוסיקה שלך צריך להיות זמין.MP3.WAV, דומה להיות בפורמטים המקובלים. רוב להקות או ללהקות כעת מוקלט בפורמט דיגיטלי, אבל זה גם אפשרי להמיר את הקבצים שלך לתבנית מתקבלות על-ידי ריבוי של יישומי מחשב, כאן תמצאו באינטרנט.

פשוט אין שום תירוץ כדי לנסות להיות סופר-סטאר. חלק מהחנויות לקדם את colocandolos קבצים עם הפקות של אמנים, אך במקרים אחרים זה יכול להיות קצת יותר קשה המשימה של קידום, כך יהיה לך לעזור רשתות חברתיות, חברים ובני משפחה. בכל מקרה, שלך יהיה לך את הזכויות למוזיקה שלך, אתה יכול לפרסם מההופעות שלך באתר האינטרנט שלך להתחיל למכור! דוגמא מפורסמת היא “סולג’ה בוי”, אשר נודעה דרך Youtube והיא עכשיו הדוגמה ולאחריו שלה מהדהד הצלחה. החנויות של המוסיקה המקוונת מתוכננים כך זה כמה קליקים של העכבר, להעלות, לארגן, המתארת ומכינה את המוסיקה שלך להימכר. כאשר אתה לוחץ על “סיום”, המוצר שלך הוא מוכן לרכוש. זה כל כך פשוט! כמה דוגמאות של אתרים פופולריים עם millorenes מבקרים שבו באפשרותך להגדיר את החנות המקוונת שלך הם: – imeem.com – snocap.com – ourstage.com myspace.com – last.fm – רוב האתרים הללו יש סטטיסטיקה, הדירוג, ניתוח של מי מקשיב למוזיקה, וכו ‘.. מידע מאוד חשוב למקד את המוסיקה שלך לציבור מסוים. החלק הכי טוב הוא זה מי קובע את המחיר של השירים שלך, באפשרותך לשלוט על היתרונות. הכוח נמצא בידיים שלך! להתחיל למכור את המוזיקה שלך היום, ולהתחיל את הדרך שלך להצלחה. -ביקור באתר האחרון שבו אנו נסקור.

Tags: