לרזות מצורת בריאה ובטוחה

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

ישנם מיליוני אנשים השומן העולם או מהשמנת יתר. עד עכשיו, השמנת יתר ממשיך להיות בעיה רצינית, הוא ניבא כי ניתן להגיע רמות התפרצות לשנת 2020. דרך אחת למנוע תרחיש זה היא ליידע את האנשים של הסיכונים של להיות שמן או מהשמנת יתר. להלן כמה מחלות שאליו אתם נחשפים תת-תזונה, סכנה, אם זה ממשיך שלה במשקל קילו יותר בלי: 1. מחלות לב 2. בעיות כלי דם במוח 3.

סוכרת 4. 5 סרטן. דלקת פרקים 6. לחץ דם גבוה לסייע לגוף שלך לרזות למנוע ובקרת מחלות אלו. מצאתי היום כי השיטות מהירה לרדת במשקל לא מספקים תוצאות לאורך זמן. לעתים קרובות, אותן שיטות דיאטה המערבות משקאות, מזון מיוחד, תוספת או לכדורים. כדי לרדת במשקל, לא עובד. אם כן, יהיו התוצאות רק זמני.

עדיף להסתמך על אפשרות בריאה לירידה במשקל, כדי לספק תוצאות לשארית חייו. לך יש את זה לשים הוא מטרות האמיתי ולא לצפות לאבד משקל רב ב זמן קצר מאוד. הנה כמה טיפים זה יכול לזכור לרזות בדרך בריאה: 1. לא לסבול רעב כמעט מתה. המפתח שיש דרך בריאה כדי לרדת במשקל היא: אפס דיאטות. אתה אולי נראה שמח, התחושה היא מאבדת את השומן האלה לא רצויות הבטן וברגליים שלו, עוזב בצד כמה ארוחות. אך זכור כי זה לא יימשך הרבה זמן. הגוף שלך לא יכול לסבול להיות בלי אוכל בשבילך די אספקת חשמל עבור הפעילויות היומיומיות שלהם. אם אתה רגיל לקפוץ או שתי ארוחות ליום, שלהם קלוריות המאוחסנים יתמלא במקום האנרגיה המספקים את ארוחותיהם. כדי השווה אם פשוט תאכל כריך ענק ביום, סופו יהיה להגדיל את תחומי הבעיה (קרי הבטן, הישבן, הירכיים). 2. להתחיל את היום עם חינם עומד ממש. אמהות תמיד אומר כי ארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה? של היום. יש לי ארוחה בריאה בבוקר כדי לשמור על יציבה בחילוף החומרים שלו. את הארוחה הראשונה בבוקר כשאתה מתעורר ישמש כדי לשרוף שומן לאורך כל היום. 3. לאכול ארוחות קטנות, בריא בתדירות גבוהה. חמש ארוחות קטנות במשך היום הם יותר את שלושת מזון בשפע הקלוריות. כדי להרחיב אופקים, כדאי לבקר באתר של אינטל. לאכול בתדירות גבוהה יותר, ולא במנות קטנות, באפשרותך למנוע אכילת יתר. זה יהיה גם להגדיל את חילוף החומרים שלכם והופכת את הקלוריות להישרף מהר. 4 להחליט כמה משקל אתה רוצה לאבד. שמור יעד מציאותי. בטווח הארוך, זה כמעט בלתי אפשרי לאבד 40 ק ג בשבועיים. יש בטופס של חשיבה שהולך לאכול בריא להישאר בריא על ידי שאר חייו. פעם אחת אתה החליט על תוכנית או תוכנית לרדת במשקל, הדבק זה לזה, הופכים את זה עוקב אחר משלה מערכת של חוקים. 5. שתו הרבה מים הכרחי. הגוף שלך זקוק מים כדי לשרוף שומן ולתחזק את התאים שלהם רטוב ובריא. 6. להימנע מצריכת מדי סוכר. תכנית היטב שאת ארוחותיהם להוסיף מנות של פירות וירקות, לאכול לחם, אורז או פסטה, לאכול בשר רזה פחמן, מזונות עשירים בחלבון. המתוק, את גזי, את העוגות בטח פעם פעם, רק בתור מתנה את הטעם שלו, אבל לא קבוע. 7. תראה את השומן שלו כמוצר של פרקטיקות שלה. שומן הוא לא האשם. את שמנה אתה צריך לשמור על המשקל שלך ברמה המתאימה, ועם הרצון שלך. יש שומנים בריאים צריכים להילקח בחשבון, לצרוך אותם. זיתים, בוטנים ושמן קנולה להכיל אותם. הטונה, הסלמון, מקרל יש שומן אומגה 3 זה טוב ללב. 8. פעילות גופנית. להשאיר את הרכב אם תלך קרוב בבית או כמה ימי השבוע ללכת, עלו במדרגות במקום במעלית, הליכה, רכיבה על אופניים או רולרבליידס. השתמש אלה פעילויות ומשימות משק בית אחרות, אם זה לא או לא יכול ללכת למכון כושר. ודא הוא גורם זה באופן קבוע, אפילו תבחין כי אתה יורד במשקל עם פעילויות אלה כמו שגרה. לא משנה כמה משקל אתה מתכנן או צריכה לרדת. הדבר החשוב ביותר הוא להגדיר את מטרת הטיפול יכול ולא רוצה. משהו לסירוגין לעשות זאת. אם איבדת כבר 5 או 6 ק ג, נותנת מרחב של זמן עם אחרים פעילויות ולאחר מכן נסה להפסיד אחרים 5 קילו יותר. לאכול בריא, לשתות כמות מספקת של מים, לנוח או לישון על זה מספיק ופעילות גופנית. זה ייתן לך הזדמנות לרדת במשקל גבוה יותר, כך יהיה קל להשיג בריאות טובה יותר על-ידי השגרה החדשה שלך בחיים. על לרדת במשקל באופן טבעי, בקר באתר האינטרנט עוד מאמרים בנושא במשקל בביקור ספרדי.

Tags: