מוסקבה מונית-ויסי, ויסי.

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

טיול ברחובות מוסקבה הוא תענוג מאוד מסוים. פקקי תנועה, גודש, קריסות בתדירות גבוהה בפני התנועה אינה משתתפת לא לתת להירגע לשניה. עצוב סטטיסטיקה במוסקבה הכביש בא במגע עם תאונות יקרה יותר מאשר בכל עיר אחרת ברוסיה. בנסיבות אלה קשה מאוד מעסיקה אלפי מוניות מוסקבה. נהג מונית עם שנים של ניסיון, הוא ראה יושב מאחורי ההגה. כמו בדרך כלל זה עדין פסיכולוג, עובד במונית לימד אותו להבין אנשים. מונית היא לא מקום שבו אתה יכול להרשות לעצמך להירגע.

טעות אחת יכולה לעלות לך ביוקר. צעד אחד שגוי יכול להוביל הטרגדיה. מוסקבה מונית מנהל ההתקן, המאהב של המשקה. אבל, לא רק בעבודה. נהג לא מקצועי לא ארשה לעצמי להשתכר מאחורי ההגה. אלו הם כללים בלתי כתובים-הכל מתייחס אליה אבטחה הנוסעים-קדוש שחור אופן המחמירים, במיוחד בשירותי מוניות.

באחריות הנוסע הוא סימן היכר של רוב נהגי המוניות של מוסקבה. בעיר שבו רוב המבקרים, נהג מונית לעתים קרובות הופך להיות המוצא האחרון, בתקווה למצוא את הכתובת הנכונה, אל תאחר לטיסה, בזמן לפגישה. נהגי מוניות מוסקבה מעריך את האמון. בגשם, בקור, בחום, בקור והם נשאו הנוסעים נפגשים טיסות שרמטייבו, נמל התעופה דומודדובו, מחכה שלוש תחנות, podrulivajut בצורה אקספוננציאלית לשאול על-ידי גבול, לאן אתה הולך? מוניות במוסקבה תמיד נקי. Stolichnoe מונית נוצץ עם נקיון, מנהלי בקנאות עקב המראה, המכונית שלך. למה כולם מדברים על קשוח, nerazgovorchivosti וחוסר נכונות כדי Muscovites כדי לסייע למבקרים? לשבת כל מונית מוסקבה, razvenchaete את המיתוס הזה. נהג מונית מוסקבה אחלוק איתכם מעומק הלב, מעמידה את עצמה, לעזור, לייעץ, לקחת, שבו יגידו במיטבו! לאחר הזמנת מונית ב מוסקבה בלבד, כך יכול לספק לנוסעים לנקודה הרצויה בזמן, למרות שעם. רק הם יודעים מונית נהגים מוסקבה פשוט לא ידוע תמותה עוקף, חורים וסדקים אשר עוקפת את שפופרת ואת הזמן לשעה הנכונה, למרות הכל. רק מוניות מוסקבה יכול לספק לנוסעים לנקודה הרצויה בזמן, למרות שעם. רק הם, מוסקבה נהגי מוניות יודע את האלמוני שבן אנוש פשוט עוקף, וסדקים, אשר עוקפת את שפופרת ואת הזמן לשעה הנכונה, למרות הכל. זה מקצועי, מהיר, ידידותי מוסקבה מונית-מה כדאי שיהיה בעיר הבירה.

Tags: