משבר חדש, מושגים חדשים

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

טכנולוגיות חדשות, כולל הגלובליזציה באינטרנט, החברה הצרכנית החדשה, התעלות של האסתטיקה ואת הבליץ התקשורתי שלה, משברים ועשבי תיבול אחרים, הם חדשים, את המגמה החדשה, אופנה חדשה, סגנון חדש. הם מותקנים כך בינינו, כי גם ילד יודע כי אני מדבר. כל אלה המגמות החדשות ועל סטנדרטים חדשים הם רק שינויים המס החדשים, ומעבר רצון או לא, היינו צריכים לעכל ללמוד להתמודד. אלה הם התנאים החדשים או תנאי בעידן המודרני. שינויים אלה הציעו גם התנאים החדשים שהוקמו בינינו. הידועה ביותר היא להדגיש כי התגלה לא מזמן, ועכשיו כולנו יודעים מה זה, באופן כללי, תגובה פיזיולוגית של האורגניזם למצב של סכנה אבל יש מונח חדש הוקם במשך כמה שנים, בשנות השלושים, ליתר דיוק. המונח הוא חוסן. כמו תמיד, בוא קודם לראות מה זה אומר.

חוסן המונח שלה מקורו בשפה הלטינית, משמעות המונח resilium לחזור, חזרה לקפוץ, להתבלט, ריבאונד. המונח הותאמה במדעי החברה לאפיין את מי, למרות שנולד וחי ההתפתחות הפסיכולוגית בסיכון גבוה, בריא ומוצלח (ראטר, 1993). מייקל ראטר (סר מייקל, משנת 1992), יליד לבנון בן להורים אנגלים, הוא פרופסור לפסיכיאטריה של הילד, מכון לפסיכיאטריה, אוניברסיטת לונדון, אשר הציג את הרעיון של חוסן בשנות ה -70. המונח עדיין אינה נמצאת במילון של האקדמיה המלכותית הספרדית, אך הוא ידוע בתחומים של עסקים. יזמים, ויועצים יודע ולהחיל אותו בקביעות מאז 2001 המוקדמות כאשר היה ידוע משבר.

בעיקרון זה הוא האדם שיש לו את היכולת להתגבר על מצוקות או בזמנים של כאב רגשי, דמיון של פיניקס. לא יכול להיות ברור גם החוקרים, אשר הופך את האנשים האלה, עובר דרך מצבים נואשים, להתגבר עליהם, לא רק שאינן חופפות, אבל לעתים קרובות, לטפס לרמה גבוהה יותר. אנחנו יכולים לצטט כדוגמאות בעולם העסקים, סיום פשיטת רגל לעזוב את אדם עם נכסים לא, או אובדן עבודה בשכר טוב מאוד בחיי היומיום אנחנו יכולים להוסיף את מותם של יקיריהם, אובדן בן זוג, סיפורים ילדים של נרקומנים או אלכוהוליסטים kickers, ומצבים דומים. מי מעורב והכשרת מנהיגות חברת ייעוץ טוענים כי יש דמיון זיקה להצלחה עסקית. הם מזכירים כי המאפיינים של האנשים האלה בימים אלה, כמו ההווה שבו אנו מתקרבים למשבר חדש וכתוצאה מכך חוסר הוודאות גדול יותר, מצליחים להישאר רגוע, ציפייה, קשוב ומעל לכל נוטה לשנות את הנטייה האם לשנות?. אם התשובה שלך היא כן בוודאי המשבר הזה הנודע לא יהיה כאמור בעיה שלא ניתן למצוא פתרון. לבסוף: מה שאני אומר הוא כי מעבר למשבר או לא משבר, תמיד תוכל לעבור זמנים קשים. לא משנה כמה שחור אתה רואה את השמים, השמש תמיד לצאת השמים יתבהרו וכחול. אם אתם בתקופה של "רעים", והכל "שירה" היא רק עניין של להיות חולה, להיות ערניים וקשובים כל מה שצריך. מי יודע אם כאשר תגיע תקופה קשה לך להתמודד בסופו של דבר להוכיח כי אתה גמיש אמיתי. מזל טוב! אדוארדו בלנקו.

Tags: