קח שליטה כדי למנוע מחלות

Page breadcrumbsEnd of page breadcrumbs

מחלות לב (נה) הוא הגורם המוביל למוות בארצות הברית. השנה, ההערכה היא כי 470 אלף גברים ונשים ימות מהתקף לב; עם זאת, אין צורך לאחד לסטטיסטיקות הללו. לשמור על רמות בריאות של כולסטרול ממלא תפקיד חשוב בהפחתת הסיכון לפתח מחלות לב. כולסטרול הוא חומר שומני שנעשו בעיקר על ידי הכבד אשר חיוני לתפקודים חיוניים רבים. היא איננה מסיסה בדם, מועבר בגוף על ידי מעמיסים חלקיקים שמנים מיוחדים הנקראים lipoproteins.

Lipoproteins של צפיפות נמוכה (LDLs, על ידי ראשי התיבות שלה באנגלית) נחשבים את הכולסטרול “הרע” כי יש להם האפקט של חסימת העורקים; (HDls, עבור ראשי התיבות שלה באנגלית) ליפופרוטאין בצפיפות גבוהה כולסטרול “טוב” כי הם עובדים כדי להפחית את ריכוז LDP. כמה צעדים פשוטים כדי לעזור לשלוט כולסטרול: תיזהר עם מה שאתה אוכל. נסה לאכול יותר פירות טריים, ירקות, מזונות שמנים נמוך רווי וכולסטרול. החלף את מחצית השומן הדורשים את המתכונים לעוגות, עוגיות, לחמניות מאפינס מחית או רסק תפוחי עץ. באופן דומה, בעת שימוש מסחרי תערובות לעוגות, להחליף את רסק תפוחי עץ כל השומן. השתמש שני ברור של ביצה עבור כל ביצה זה דורש מרשם.

השתמש גבינה מעט שומן או דל שומן במקום גבינה רגילה כריכים, מטבלים להפיץ. מתי בישול מרקים או quisados בבית, אותן ולאחר מכן להסיר את שכבת השומן מתפתח על פני השטח לפני חימום לשרת אותם. להגביר את רמת הפעילות שלך. לנסות יש לפחות 30 דקות בינוני, כמו הפעילות הגופנית בריסק, מספר ימים בשבוע. מחקרים אחרונים מצאו כי אין צורך לממש למשך 30 עד 45 דקות של רציפות. הבית של הסיומת קואופרטיב הכלכלנים אוניברסיטת קליפורניה אומרים כי הדבר החשוב הוא לעשות פעילות גופנית מתונה מדי יום במשך 30 דקות, אפילו אם זה 10-15 דקות בכל פעם. בדרך זו, ניתן להגיע שלך מכסה יומית של תרגיל עם במרחק הליכה של 15 דקות לפני ארוחת בוקר או אחר לפני האכילה. בדוק את הגודל של חלקים שלה לשמור שלהם צריכת קלוריות תחת שליטה. יודעים איזו מנה הוא, למשל, חצי כוס פירות, ירקות, דגנים מבושלים, פסטה או אורז שווה לגודל של אגרוף קטן. לנטר את רמות הכולסטרול. מספר גורמים יכולים לתרום המחלות של הלב, כמו תזונה דלה בשומן רווי ושומן רקע של מחלות לב במשפחה. כולנו מבוגרים מעל גיל 20 חייב לבחון את רמת הכולסטרול שלהם לפחות פעם אחת בכל חמש שנים. מאמר המסופקים על ידי:.

Tags: